Suoraan sisältöön

Tietoa oppimisvaikeuksista nyt myös selkokielellä!

Oppimisen tuen keskus julkaisi Oppimisvaikeus.fi-sivuston selkokieliset verkkosivut. Löydät sivuilta tietoa oppimisvaikeuksista helpolla suomen kielellä.

Voit lukea muun muassa:

  • Mitä oppimisvaikeus tarkoittaa?
  • Mikä on lukivaikeus?
  • Mitä tarkkaavuuden vaikeus tarkoittaa?

Selkokielisen sivuston rinnalla jatkaa yleissuomenkielinen Oppimisvaikeus.fi-sivusto, josta löydät tietoa ja tukea oppimisvaikeuksiin sekä niihin liittyviin mielenterveyden pulmiin. Yleissuomenkielisen sivuston mukauttamista selkokielelle jatketaan.

Tutustu selkokielisiin Oppimisvaikeus.fi-sivuihin.

 


Sisältö päivitetty 12.02.2020

Jaa sivu!

Simple Share Buttons